^DO GÓRY

  • ______ STAG - GoFAST _____

    GoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja,”full group”). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu.

  • ________ STAG - 400 DPI ________ __ Do silników FSI TFSI TSI GDI __

    STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa..

  • _____ STAG - 4 QNEXT PLUS ____

    QBOX / QNEXT PLUS zaawansowany technologicznie sterownik, o rozbudowanej funkcjonalności, który daje możliwość idealnego dostrojenia instalacji autogaz praktycznie w każdym samochodzie.

PROMOCJA: Raty 0% --- Raty 0% --- Raty 0% --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---- --- --- --- Tylko u nas instalacja autogaz STAG w 10 ratach 0% --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- Spiesz się!!! --- --- Prawdziwe raty 0% --- --- bez odsetek --- --- bez prowizji --- --- bez ubezpieczenia --- --- 10 RAT 0% --- 10 RAT 0% --- 10 RAT 0%--- ---- --- --- 10 RAT x 220zł = 2200zł --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- PROMOCJA PRZEDŁUŻONA DO 30 KWIETNIA 2021r.
STAG zwraca koszt instalacji autogaz ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Producent instalacji autogaz marki STAG zaprasza do udziału w trzeciej edycji konkursu, w którym nagrodą główną jest refundacja poniesionych kosztów założenia instalacji. Kwota w wysokości 2500 zł raz w miesiącu wróci do szczęśliwego kierowcy. A to jeszcze nie wszystko. Każdego dnia organizator nagrodzi jednego uczestnika, który najszybciej wykona zadanie konkursowe. www.konkurs.stag.pl
WTRYSK GAZU BRC SEQUENT 32 --- --- --- --- --- Sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów 3- i 4-cylindrowych wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Jest on rozwinięciem bardzo dobrze znanego i sprawdzonego na rynku systemu SEQUENT 24.11, poprzez rozbudowanie możliwości technicznych jednostki sterującej, zachowując tym samym spójne komponenty oraz prosty montaż i programowanie.
STAG Q-GENERACJA --- 5 LAT GWARANCJI --- --- --- --- Q-generacja to grupa sterowników (QBOX, QMAX, QNEXT) stworzona przez najbardziej doświadczonych konstruktorów marki STAG. Wszystkie sterowniki łączy podobna funkcjonalność a różni sposób montażu i ilość cylindrów, do których są dedykowane. Q-generacja jest odpowiedzią na potrzeby motoryzacji i montażystów, daje szerokie spektrum rozwiązań technologicznych jak i sprzętowych. Teraz montażysta może sam dokonać wyboru o sposobie montażu QBOX czy QNEXT, a właściciele „dużych” aut mogą liczyć na sprawdzone technologie i wysokie osiągi czyli na QMAX.
Instalacja LPG teraz także dla właścicieli nowych aut na gwarancji producenta. Producent instalacji autogaz marki STAG stworzył ofertę dopasowaną specjalnie do oczekiwań posiadaczy nowych aut, chcących korzystać z jazdy oszczędnej i ekologicznej. Od teraz zyskują oni możliwość montażu instalacji autogaz przy jednoczesnym utrzymaniu gwarancji producenta na silnik.
LOVATO
ALEX OPTIMA

STAG zwraca koszt instalacji autogaz!

poziom

Montaż instalacji LPG to duży wydatek? Oddamy Ci pieniądze! Zamontuj STAG'a i zgłoś się po zwrot kosztów instalacji! Rusza kolejna edycja konkursu „3xSTAG - gazuj i wygrywaj" cieszącego się ogromną popularnością wśród właścicieli aut.

Zalet posiadania instalacji autogaz jest wiele, a najważniejsza z nich to znaczne oszczędności na paliwie. A gdyby tak jeszcze ktoś sfinansował koszty założenia instalacji?

Producent instalacji autogaz marki STAG zaprasza do udziału w trzeciej edycji konkursu, w którym nagrodą główną jest refundacja poniesionych kosztów założenia instalacji. Kwota w wysokości 2 500 zł raz w miesiącu wróci do szczęśliwego kierowcy. A to jeszcze nie wszystko. Każdego dnia organizator nagrodzi jednego uczestnika, który najszybciej wykona zadanie konkursowe.

Warto zauważyć, że konkurs trwa aż 13 miesięcy, do końca 2019 roku, a liczba wszystkich nagrodzonych obejmie ponad 400 osób.

- Inspiracją do stworzenia konkursu w takiej właśnie formie była potrzeba edukacji zarówno warsztatów montujących jak i kierowców w temacie zalet kompletnej instalacji autogaz. Kompletna, czyli dobrana z elementów od jednego producenta: sterownika, reduktora oraz wtryskiwaczy. Możemy wtedy mieć pewność, że komponenty te będą współpracowały ze sobą optymalnie. Stąd właśnie 3xSTAG w tytule konkursu. – mówi Jerzy Pisiecki, Kierownik ds. Rozwoju Europejskiej Sieci AS STAG.

Aby zawalczyć o atrakcyjne wygrane, należy zamontować instalację w jednym z Autoryzowanych Serwisów STAG. Lista autoryzowanych serwisów dostępna jest pod linkiem: www.ac.com.pl/pl-klienci-wyszukiwarka. Następnie wejść na stronę www.konkurs.stag.pl/, dokonać rejestracji w konkursie i poprawnie odpowiedzieć na cztery pytania. W konkursie mogą brać udział zarówno osoby prywatne, jak i firmy. Podczas rejestracji wymagany jest numer homologacji przyznany przez warsztat. Jak go znaleźć? Podpowiadamy: www.konkurs.stag.pl/register

Podsumujmy: 396 nagród dziennych i 13 nagród specjalnych w ciągu 13 miesięcy. STAG daje zdecydowanie więcej!

 

LAURACI KONKURSU Z SIERPNIA 2019

 

Nagroda dzienna i główna 2500 zł:  

Krzysztof Gajewski, Legnica - AUTO AS, Jawor  

https://www.ac.com.pl/pl-klienci-konkurs-3xstag

STAG GoFast

STAG GoFAST 

 

GoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja,"full group"). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu. Stworzony sterownik oparty jest na 32 bitowym procesorze i komponentach automotive, dzięki czemu zyskał nowoczesną budowę i niezawodność użytkowania.

 tab gofast PL

 

Zalety GoFast
• szybki montaż dzięki ograniczeniu do minimum ilości przewodów,
• prosty i przejrzysty program do kalibracji – tylko dwa panele,
• procesor ma możliwość rozbudowy o nowe funkcje programowe,
• możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo,
• nieduża – kompaktowa obudowa odporna na zjawiska atmosferyczne,
• centralka posiada wbudowany buzzer, zaś do podłączenia zastosowano tylko 3 przewody.

 

Prosty montaż
Sterownik jest przyjazny montażyście, zminimalizowana ilość przewodów niezbędnych do podłączenia sterownika przyczynia się do skrócenia czasu montażu.

brak podłączenia przewodu do czytania obrotów, sterownik wylicza je na podstawie czasów wtrysku
w większości przypadków nie ma konieczności podłączenia sygnału stacyjki,
centralka z wbudowanym buzerem i podłączenie ograniczone tylko do 3 przewodów,
wskaźnik poziomu gazu WPG(H) zasilany jest bezpośrednio z elektrozaworu umieszczonego na butli.

 

Łatwa kalibracja:

wszystkie funkcje znajdują się na dwóch panelach - nie ma potrzeby przełączania się między zakładkami,
wbudowany tryb standard i expert. Tryb standard zawiera minimum funkcji niezbędnych do ustawienia samochodu. Jednak w każdej chwili można poprzez naciśnięcie przycisku przejść do trybu expert gdzie znajdują się rozbudowane funkcje sterownika,
sterownik po odłączeniu przewodu komunikacyjnego z PC sam dokonuje wznowienia transmisji.
obsługa sterownika przez Bluetooth Next.

Funkcjonalność:

platforma sprzętowa oparta na szybkim procesorze 32 bitowym,
bezawaryjność- zastosowane komponenty automotive ,
możliwość rozbudowy oprogramowania o nowe funkcje,
możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo.

 

Możliwości programowe:
• podgląd parametrów pracy na oscyloskopie,
• mapa czasów wtrysku benzyny 2D,
• paliwo LPG/ CNG,
• filtr sygnałów obrotów silnika,
• praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie),
• ustawienie maksymalnego obciążenia silnika na gazie,
• typ silnika standard i turbo,
• zubożanie Mazda ™,
• próg odcinania dotrysków,
• wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu,
• podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych,
• mapa korekcji od temperatury gazu,
• obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie),
• ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych,
• sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym,
• ciepły start (start&stop),
• automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu,
• opcja „zubożanie na zimnym silniku" - ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG),
• wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu,
• autokalibracja - opcja "wszystkie jednocześnie",
• automatyczne dopasowanie mnożnika,
• inteligentna obsługa dotrysków - ta funkcja eliminuje potrzebę funkcji "zubożanie mazda",
• odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny,
• detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu,
• test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer,
• opcje zmiany sekwencji wtrysku,
• korekcja przepływu wtryskiwaczy,
• korekcja czasu otwarcia-zamknięcia wtryskiwaczy,
• sygnał stacyjki z impulsów wtrysku benzyny,
• informacje o samochodzie i instalacji gazowej,
• przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.

 

        STEROWNIK QMAX PLUS 5-8 cylindrów         

QMAX PLUS - silny z natury
QMAX PLUS  to  kontynuacja sprawdzonego i cenionego sterownika STAG QBOX PLUS,  stworzonego specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa.
Zalety QMAX PLUS:
  • autoadaptacja OBD,
  • nowatorska autoadaptacja ISA3,
  • obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
  • rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów,
  • nakładanie paliw w momencie przełączenia,
  • wbudowany emulator poziomu paliwa,
  • wbudowany emulator ciśnienia paliwa,
  • pełna obsługa 2 banków,
  • szczelne złącze proste 90 pin.
   
Dedykowany do automotive
Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych.
   

Innowacyjny system autoadaptacji ISA3

ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD.
ISA3 to:
• dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
• precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
• rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
• podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

   

Autoadaptacja OBD

Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

   

Automatyczny kasownik błędów OBD

Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.

   
Wbudowany emulator ciśnienia paliwa
   
Wbudowany emulator poziomu paliwa

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                 REDUKTOR STAG AC R01 CS                   podgrzewaczreduktora

STAG R01 CS służy do podgrzewania reduktora LPG. Jednostka sterująca pracą podgrzewacza analizuje temperaturę reduktora przy każdym włączeniu zapłonu. Element grzejny przekształca prąd elektryczny na ciepło niezbędne do odparowania gazu.

STAG R01 CS jest urządzeniem elektrycznym sterowanym mikroprocesorowo, przeznaczonym do wspomagania rozgrzewania reduktorów z rodziny R01 produkowanych przez AC. S.A.. Zastosowanie elektrycznego dogrzewania bloku reduktora, umożliwia wcześniejsze przełączenie silnika na zasilanie LPG. Rozwiązanie przeznaczone jest dla silników od 4 do 8 cylindrów.

STAG R01 CS przystosowany jest do pracy w instalacjach LPG złożonych z jednego lub dwóch reduktorów.

Dane techniczne:
Pobór prądu: inteligentnie sterowany do 60A przy pracującym silniku
Temperatura pracy: - 40°C ÷ 105°C

Przykładowe zużycie benzyny w [litrach na 1tys.km] przez samochód z silnikiem 1,4 l w cyklu mieszanym z instalacją LPG IV generacji:

   z podgrzewaczem bez podgrzewacza
lato 2,45 4,85
zima 5,32 10,5

 Zalety:
zapewnia wcześniejsze przełączenie na gaz
jednostka sterująca idealnie dba o optymalne zarządzanie mocą elementu grzejnego,
zapewnia właściwą temperaturę pracy reduktora nawet przy skokowych zmianach obciążenia urządzenia,
minimalizuje zużycie energii elektrycznej w celu ochrony instalacji elektrycznej pojazdu,
monitorowanie przez sterownik prawidłowego wzrostu temperatury reduktora do momentu osiągnięcia właściwej, a w razie konieczności nie dopuszcza do jego wystudzenia,
po montażu STAG R01 CS nie wymaga dodatkowego strojenia - automatyczne dostosowuje się do silnika,
zapewnia optymalne warunki pracy instalacji gazowej i bezpieczeństwo użytkowania.

 

                                          STAG - 400 DPI                                         

stag400dpi

STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja STAG 400 DPI
fsi2fsi3

 STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa - w zależności od kodu silnika - w następujących modelach:

 

 
Kod silnika A20NHT
„Instalacja gazowa może być zamontowana tylko w autach, w których sterownik benzynowy ECU jest marki BOSCH”.
Marka Model Silnik Moc
Opel Insignia 2.0T 220 KM, 162 KW
Kod silnika 1AZ-FSE
„Niezbędne zastosowanie emulatora ISE-D4. Podłączenie sterownika Stag 400 do samochodu z tym kodem bez zastosowania emulatora ISE-D4 spowoduje uszkodzenie sterownika gazowego i reklamacja nie zostanie uwzględniona”.
Marka Model Silnik Moc
Toyota Avensis / RAV4 2,0 VVTi D4 110kW
Kod silnika BDX
Marka Model Silnik Moc
AUDI  A6 2,8 FSI 209 KM, 154 kW
AUDI A8 2,8 FSI 209 KM, 154 kW
AUDI A8L 2,8 FSI 209 KM, 154 kW
Kod silnika L3
Marka Model Silnik Moc
Mazda CX7 2,3 DISI Turbo 260 KM, 191 kW
Kod silnika CALB
Marka Model Silnik Moc
Audi Q5 3,2 FSI 265 KM , 195 kW
Kod silnika BVY, BVX, BVZ
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Seat Altea/Altea XL 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Seat Leon 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Seat Toledo 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Eos 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Golf 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Golf Plus 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Jetta 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Passat 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Turan 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Kod silnika BPY
Marka Model Silnik Moc
Audi  A3 2,0 TSI 200 KM 147 kW
Audi TT 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Eos 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Golf 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Jetta 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Passat 2,0 TSI 200 KM 147 kW
Kod silnika CAXA
Marka Model Silnik Moc
Skoda Octavia II 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Golf 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Golf Estate 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Golf Plus 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW  Jetta 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Passat 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW  Scirocco 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Eos 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
Kod silnika CDA
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Audi  A3 Cabrio (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Audi TT (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Seat Altea/Altea XL (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Skoda Octavia II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Skoda Superb II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Skoda Yeti (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
VW Golf (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Kod silnika LF3F
Marka Model Silnik Moc
Mazda 3 2,0 DISI  151 KM, 111 kW
Mazda 6 2,0 DISI  155 KM, 114 kW
Kod silnika BWA
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 TFSI    200 KM, 147kW
Audi TT 2,0 TFSI    200 KM, 147 kW
Seat Altea XL   2,0 TSI    200 KM, 147 kW
Seat Altea XL   2,0 TSI Freetrack    200 KM, 147 kW
Seat Leon 2,0 TFSI FR  (Cupra)   200 KM, 147 kW
Seat Toledo 2,0 TFSI    200 KM, 147 kW
Skoda Octavia 2,0  VRS   200 KM, 147 kW
VW Eos 2,0 TFSI    200 KM, 147 kW
VW Golf 2,0 GTI FSI    200 KM, 147 kW
VW Jetta 2,0 TFSI    200 KM, 147 kW
VW Passat 2,0 TFSI    200 KM, 147 kW
Kod silnika BAR
Marka Model Silnik Moc
Audi Q7 4,2 FSI    350 KM,  257 kW
VW Touareg 4,2 FSI    350 KM,  257 kW
Kod silnika AUK
Marka Model Silnik Moc
Audi A4 3,2 FSI  256 KM, 188 kW
Audi A6 3,2 FSI 256 KM, 188 kW
Kod silnika BHK
Marka Model Silnik Moc
Audi Q7 3,6 FSI 280 KM, 206 kW
VW Touareg 3,6 FSI 280 KM, 206 kW
Kod silnika G4FD
Marka Model Silnik Moc
HYUNDAI i40 i40 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
HYUNDAI i30 1.6 GDI 135 KM, 99 kW
HYUNDAI ix35 / Tuscon 1.6 GDI 135 KM, 99 kW
HYUNDAI Accent 2010 -  1.6 GDI 135 KM, 99 kW
HYUNDAI Elantra 2011- 1.6 GDI 135 KM, 99 kW
KIA Soul 1.6 GDI 135 KM, 99 kW
KIA Cee’d 1.6 GDI 135 KM, 99 kW
KIA Carens 1.6 GDI 135 KM, 99 kW
KIA Sportage 1.6 GDI 135 KM, 99 kW
KIA ProCeed 2013 - 1.6 GDI 135 KM, 99 kW

  

STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

Zalety instalacji STAG 400 DPI

  • precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny
  • utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
  • innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
  • automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
  • schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
  • zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
  • niezwykła precyzja autokalibracji.
  • wbudowany adapter OBDII/EOBD.
  • rozbudowany system autodiagnozy.
  • zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
  • mapa graficzna 3D.
  • obsługa dotrysków.
  • odczytywanie korekcji ECU.
  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
  • przejrzysty program do kalibracji.

  

Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:

ISO-15765

ISO-14230

ISO-9141

Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.

Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.

skodaTSIskodaTSI1

passatFSIpassatFSIsilnikfsifsi 2Obraz 205MAZDA CX7

 

 

________WWW.WDROGE.STAG.PL_________
____________stag.pl____________
_________STAG 5 LAT GWARANCJI________
Copyright © 2013. Car Repair  Rights Reserved.